dilluns, 4 de maig del 2015

On està la meva barana?

Hi ha un petit vial que comunica l'Avinguda de Roma amb la Plaça Salvador Allende, allà on es troben Vidal i Barraquer i Enric d'Osó, desconec si te nom. El podeu veure aquí:



És un vial força empinat, donat que salva un gran desnivell en poca llargada, i tan sols m'havia atrevit a pujar-lo un cop. (Als que no em coneixeu os diré que deambulo lentament amb bastó i afronto les irregularitats del terreny amb certa dificultat) Va ser una pujada amb moltes dificultats per que tan sols el terç superior del recorregut tenia barana i no vaig tornar a repetir-ho.

Fa una mesos vaig veure que hi feien obres, van refer la vorera i ampliar la barana. He trigat a anar-lo a provar per que no ho volia fer sol, fa quatre dies vaig trobar l'ocasió i la vaig aprofitar

En aquest cas el vaig baixar, així és el principi del recorregut des de la Avinguda de Roma:


De moment, anem be... seguim avançant...


A mig camí començo a veure alguna cosa sospitosa...



M'han fotut el final de la barana!!!


Però, senyors de l'ajuntament, com voleu que pugui arribar fins al final?

Els que necessitem una barana, la necessitem al llarg de tot el recorregut, no tenim millores sobtades que ens permetin prescindir del seu us en determinades parts del recorregut.

Per què posem una barana si no te la llargada correcte?

Afortunadament anava acompanyat i vaig poder acabar el recorregut, si hagués anat sol, hagués tingut que girar cua i tornar a pujar.

Lo més maquiavèl·lic que se'm ha acudit es que no és una barana, si no una escultura col·locada per motius decoratius de dubtós gust, pensament que he abandonat recordant-me dels imports pressupostats a la cultura. 

No se'm acudeix cap motiu racional per el qual la barana no estigui complerta, si algú se'l acudeix cap, si us plau que m'ho digui. 


Què em tornin la barana!!!