divendres, 8 de maig del 2015

Ai, ai, ai... Què passa a l'informació de la EMT per Internet?

[He rebut per twitter 3 respostes (1,2 i 3) de Mobilitat de l'Ajuntament (és curiós ells em coneixen, però jo desconec a la persona que em contesta), que en breu respondré en aquest mateix lloc, en el sentit de que l'horari no és erroni, però crec que no està ben explicat per que el puguem entendre tots a la primera. 16:47]


Ahir (7/6/2015) tornant amb tren de Barcelona, vaig consultar l'APP de la EMT per conèixer l'horari del 21, vaig veure que sortia a les 17:56 :

Quan les 'ajudes' tecnològiques en enganyen...

La meva sorpresa va ser al arribar a la parada i veure l'horari a la parada, surt a les 18:00:

Quan les 'ajudes' tecnològiques en enganyen...

Quan les 'ajudes' tecnològiques en enganyen...


NO LLIGUEN!!!

L'hora de sortida real va ser la de format paper, no pas la de format digital!

Ara tinc un problema greu:

  • Ja no em puc refiar de l'APP?
  • I del que surt a la Web?
Per a mi que acostumo a planificar tots els meus desplaçaments amb força anterioritat se'm ha creat un greu problema, ja no se com fer-ho.

SI us plau, EMT, feu alguna cosa per que puguem recuperar la confiança en la vostre informació digital.


Nota adicional: Les línies i els horaris al Google Maps no son correctes, encara surt la línia 1 passant per Vidal i Barraquer i el 8 amb els horaris anteriors. Fa un temps vau promocionar que féssim servir aquest sistema per planificar les rutes per la ciutat, però ara, als que ens hem acostumat a fer-ho servir,  ens heu deixat penjats.

Segona nota adicional: Per cert GRÀCIES per tornar a posar els fulls d'horaris a les parades en format gran, els patidors de la presbícia os ho agraïm molt.