dilluns, 5 de gener del 2015

Cavalcada de Reis, sense informació del transport públic

[A les 10:40 m'avisen de que està arreglat]

Ja em arribat al dia 5 de gener i la Empresa Municipal de Transports no ha anunciat les alteracions del servei per motiu de la cavalcada d'avui.

Pot ser és que no ha tingut temps suficient donat lo 'improvisat' del tema...

Ja és hora que a l'ajuntament és doni compte de que existim, si existim , un grup de ciutadans que depenem del transport públic, no tenim alternatives.

No és de rebut que a hores d'ara no pugui saber a on puc anar i a on no, que no pugui planificar els desplaçaments en una data tan senyalada.

No fa ni un parell de dies  se quins carrers és tallaran:
al que vaig contestar:

i em van respondre:

Peró encara, i és avui, no se fins a quina parada arribaran els busos, ni quins recorreguts i quines parades alternatives faran.

En el meu cas, amb dificultats al caminar, això significa que aquesta tarde restaré a casa per evitar el risc d'anar algun lloc i que després no pugui tornar.


La web de la EMT, ara, no diu res:





ARREGLAT, tard però arreglat 

A les 10:48 he rebut la següent resposta de la EMT:
Li informem que hem tingut problemes informàtics que han impedit, fins avui, disposar a la nostra pàgina WEB de l’ informació associada a la Cavalcada de Reis.
La incidència ja ha estat solucionada i l’ informació ja està disponible.
Encara que parcialment:
Tenim l'informació, però quasi ens deixen sense servei a la part alta, he suggerit que el 8 i el 1 passi per la Via del Imperi Romà i el 8 pari a la Diputació.